zondag 5 augustus 2018

Shirts voor mezelf

De complicaties na mijn voetbreuk in oktober 2017 ; brengen mij nog steeds op regelmatige basis bij de kinesitherapeut.
Naar de kine gaan doe je niet in een jeans en een katoenen bloesje ; maar iets lossere kleding is aangewezen.
Daarom dook ik in mijn stoffenkast om enkele tricot stoffen te selecteren om een paar losse t-shirts te naaien.

Ik combineerde 2 Ottobrepatronen voor deze shirts :
-de Ottobre basic ( 2006) of de Creative Workshop 303
-de Summer Basic uit editie 2013/2

Het eerste shirt is in katoen tricot en valt iets minder los dan ik gewenst had.




De volgende shirts zijn uit viscose tricot.
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van deze stof .
Maar het is wel een geschikte stof om allerlei bewegingen in te maken.






Geen opmerkingen: