zaterdag 29 januari 2022

Quarantaineshirts.....

Coronalert = app op mijn telefoon die de contacten meet ivm Covid ; gaf aan dat ik een hoogrisicocontact had gehad.

Ook al ben ik voorzichtig en volg ik alle nodige maatregelen ; al ga ik zo goed als nergens heen, blijkbaar was mijn telefoon langer dan 15 minuten in de buurt geweest van een besmet persoon.

Ik kan mij voorstellen waar dat eventueel zou kunnen gebeurd zijn ; maar langer dan 15 ' ben ik niet op die plaats bij mensen geweest en al zéker niet zonder mondmasker.

Soit : ik nam mij voor om toch even in quarantaine te gaan en thuis te blijven.

Dat gaf mij enige onrust....en véél tijd om te denken.

Naaien is dan de geschikte methode om mijn gedachten te verzetten.

Zéker als het een bekend patroon is dat ik bovenhaal.

En dat was het : de Bella Sunshine Design Maggie.

Resultaat : 3 shirts/longsleeves ( al maakte ik er 3/4 mouwen van) in uiteenlopende tricot prints.










Geen opmerkingen: