vrijdag 21 januari 2022

Oei....fout gemeten blijkbaar....

.... want de petrolkleurige nicky pyjama bleek te klein....

Dus maakte ik een nieuwe pyjama.

Mijn voorkeur ging uit naar dezelfde kleur....of donkergrijs...maar in stoffenland vind je niet steeds wat je zoekt. OF....het is uitverkocht...of de beschikbare stof op de rol is onvoldoende voor een pyjama maat 164.

Het werd dus olijfgroen.

De Nicky Velours van mooie kwaliteit vond ik bij Fabrikunik.

Omdat de eerste pyjama niet paste, besloot ik ook van model en patroon te wisselen.

Ik koos nu voor een raglan shirt ( patroon boek Urban Style by Eva Maria) en een joggingbroek uit een oudere Ottobre ( paroon ooit eens uitgetekend).

Hopelijk past de pyjama nu.

Ik hoor het bij gelegenheid wel. Kleinzoon woont niet in de buurt.








Geen opmerkingen: