maandag 7 mei 2018

Lego Organizer

Jongste kleinzoon vierde zijn Lentefeest.
Wij vroegen zijn Papa en Mama of een 'grote-broer-cadeau' mocht.

Grote broer is een verwoed lego-bouwer.
Alles wat met Lego te maken heeft krijgt zijn interesse.

Ik aarzelde dan ook niet toen ik dit op Pinterest zag passeren:



Ik kon via Etsy een stuk Legostof kopen ( midden zwaar katoen)

Ik zocht via diverse verkoopplaatsen enkele Lego Minifiguren.
(waaronder Harry Potter : ?? idee voor latere verkleedkleding)

En dit is mijn resultaat in foto's :









Naast deze Lego-rol naaide ik ook nog een kleine toilettas.
Ik gebruikte de tutorial van Handmade Mieke.
Ik maakte de legostof eerst waterbestendig met HG waterdicht en gebruikte douchegordijn als voeringstof.
Het toilettasje verbergt uiteraard.....een doosje Lego.








1 opmerking:

handmade mieke zei

Waaw, wat leuk om die mannetjes te sorteren in dat zakje, handig om te spelen en te bepalen welk mannetje er mee mag doen ;-)
Een kado met een persoonlijke toets is altijd leuk om te geven en te krijgen. De kleinkinderen zullen hun oma wel mega leuk vinden!
Dank je wel voor de link naar mijn blog!