vrijdag 4 mei 2018

Ik had nood aan een paar t-shirts....

Bij het selecteren van de draagbare t-shirts
(helaas door mijn voetprobleem en minder beweging wat bijgekomen) ,bleek dat een paar nieuwe shirts welkom zouden zijn.

Ik haalde een lap die ik vorig jaar kocht in Heist-op-den-Berg uit mijn tricotkist en naaide naar een eerder gebruikt patroon uit Ottobre dit shirt.




Toen ik de stof kocht , leek het echt mijn ding....ik hou van rood...
Maar als ik het shirt draag , is het wit toch té prominent aanwezig.

Het wordt dus eerder een daags shirt.
Ik besloot om een ander stofje op te diepen.

Maar toen moest ik naar het bankkantoor....passeerde ik voorbij Stael en zag ik deze stof in de etalage.


Ik was meteen verkocht en stapte binnen om de stof te kopen (Meghan Blue fabrics multiflower digitale tricot)

Ik besloot ook om het shirt korte mouwtjes te geven in plaats van een aangeknipt mouwtje.
(combinatie van Basic shirtpatroon Ottobre en Ottobre faded stripes)

En ik ben heel blij met dit shirt ! Staat goed bij een marineblauwe pantalon.

En de stof is van goede kwaliteit ....heb het shirt inmiddels meerdere keren gewassen.

Ik heb gemaild naar Meghan Blue fabrics dat ze meer damesprints mogen ontwerpen in deze stof !




Geen opmerkingen: