maandag 21 mei 2018

BLOGGERPROBLEEM : wié kent een Nederlandstalige helpdesk ?

Eind maart signaleerde ik al eens mijn blogproblemen.

Ik heb al veel gezocht....geprobeerd....

maar het probleem blijft het zelfde.

Ik kan wél inloggen ; maar NIET ingelogd blijven.

Ik kan reacties publiceren ; maar ik kan ze NIET beantwoorden.

Ik kan NIET reageren op andere blogs die ik volg.

Mijn browser is Google Chrome : op advies probeerde ik het via IE en via Firefox.....

Helaas.

Ik zoek een Nederlandstalige Helpdesk of een Blogger-help-facebookgroepje ?

Wie heeft een tip ?

4 opmerkingen:

Girl in Uniform Lieve zei

Sorry, ik kan je niet helpen, maar stuit ook vaak op problemen via mijn Wordpress account waaruit blijkt dat mijn kennis te beperkt is... Ergens is er een gat in de markt voor Nederlandstalige cursussen of workshops, zodat we onze blog op een correcte manier kunnen organiseren...

Omias maaksels zei

test 1

maarten zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Omias maaksels zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.