dinsdag 30 november 2021

Ook bij de tieners komt de Sint nog.

En af en toe doet de Sint een beroep op mij om een kleinigheid te naaien.

Bijvoorbeeld een klein tasje om een cadeaubon te verpakken.

Jongste kleinzoon is dol op karten en bowlen....wou dus graag een bon voor zo'n event.

En gezien ik niet in de buurt van dat kartgebeuren woon....werd het zelfs een digitale bon.

Maar gezien  " de Sint komen ophalen " een traditie is, moet de bon verpakt worden.

Wat past er dan beter dan zo'n zelf gemaakt mini tasje ?




Hoé maakte ik het tasje ?

Ik zocht een felgekleurde foto ; ik printte die op transferpapier voor witte shirts

De print heb ik daarna op wit katoen gestreken.

Uit het bekomen lapje stof naaide ik het tasje.

Volgende keer moet ik wel iets dikker katoen nemen , zodat de kleur egaler wordt.

Geen opmerkingen: