vrijdag 28 mei 2021

Eindelijk komt de zon te voorschijn in het weerbeeld.....

En mijn fleurige T-shirts zullen in dat mooie zonlicht volop tot hun recht komen.

Hopelijk stoort niemand zich eraan dat ik - op mijn leeftijd- nog een hartjesprint wil dragen.

Ik gebruikte mijn Ottobre-basic-patroon ( met bijgevoegde band onderaan) voor deze 2 kleurrijke shirts.

Stof 1 is marineblauw met bloemen ( Poppy) ; maar ik herinner mij niet meer waar ik de stof kocht.

Stof 2 kocht ik bij de FB-groep Busy-Bee-Sew-a-licious.












4 opmerkingen:

Lucie zei

Wat weer een leuke tshirts! Die hartjes kunnen heel goed hoor lekker vrolijk!

Omias maaksels zei

Dankjwel, Lucie !
Ik hou van kleurrijk....vandaar....

Marleen zei

Mooi èn leuk! zowel de bloemetjes als de hartjes! Zo blijven we jong hé :-)

Omias maaksels zei

Inderdaad, Marleen, er is al somberheid en miserie genoeg in deze wereld...en nog volop kans om sombere dingen te dragen. Maar ik moet toch toegeven dat het niet altijd gemakkelijk is om mijn tinten/prints in stoffenland terug te vinden. En in de winkels helemaal niet ; want ééns je 70+ bent, lijkt het alsof écru en beige en bruin uniform is. Neen ; geef mij maar felle kleuren als korenblauw en kersenroze en klaprozenrood. ;-) Ik hou ook van lila ; maar een leuke lila print heb ik nog niet gevonden in tricot.