vrijdag 28 mei 2021

Er lag nog een sobere , gespikkeld grijze lap stof in mijn kast....

De lap was nét groot genoeg voor een extra pyjama voor kleinzoon F.

De stof kocht ik een tijd geleden bij Stael in Torhout.

Een effen stof kan perfect voor tiener jongens.

Ik gebruikte hetzelfde patroon als dat van de auto-pyjama.




Bij het opspelden van het patroon bleek wel dat de stof iets minder elastisch was , en dat ik dus béter uit zou kijken naar échte boordstof.

Altijd lastig : boordstof vinden in exact dezelfde tint als de effen stof.

Inmiddels ben ik bezig met het opstellen van een lijstje van tricot producenten die OOK de bijpassende boordstof leveren.

Ik koos dus voor een ultrafijn wit-zwart streepje bij deze grijze gemêleerde stof.

( gekocht bij kleurenmix.nl)

Et Voilà :






Geen opmerkingen: