zaterdag 16 januari 2021

Bij de tas.....hoort een pennenzak.

 Mijn kleindochter was enkele weken geleden héél blij met haar draagtas in nep-bont.

( hip en trendy voor tieners en jongedames , blijkt op Pinterest)


Ik had nog een restlap van dat superzachte stofje en mijn kleindochter gaf aan  dat ze wel een pennenzak zou willen uit dat nep-bont.


Ik volg al langer deze Blog en wist daar een bruikbaar patroon te vinden voor een pennenzak : 

"The girls pencil case".


Maar ik moet toegeven dat het een moeilijker job was dan verwacht.

Had het te maken met de stof ??

Of heeft het te maken met het feit dat ik weinig ervaring heb in het naaien van tassen en tasjes.

Enig inzicht heb je daarvoor wél nodig ; nét als " de truken van de foor".

Maar na veel zoeken en proberen heb ik de pennenzak vanmorgen kunnen afwerken.
















2 opmerkingen:

Girl in Uniform Lieve zei

Oh deze is zo cute, zo fluffy... Heerlijk!

Omias maaksels zei

Dankjewel ! Inderdaad !