zaterdag 29 december 2018

Florian is in de ban van Harry Potter

Het boek...
de film...
Harry Potter Lego...

Ik had al gehoord dat het een thema is dat  hem aanspreekt.

Ik wachtte niét op een bestelling ; maar zocht een patroon voor een cape ( bedankt Fleecefun); bestelde tijdig bij een paar goedkope webshops een sjaal en een das en trok naar de plaatselijke, goed-voorziene, carnavalswinkel om een bril te kopen. ( Zonneweelde-Torhout)

Stiekem vroeg ik mijn schoondochter om ongezien een wit hemd mee te brengen , want ik vermoedde wél dat kleinzoon even zou willen passen.

Alleen de stofkeuze zou ik de volgende keer anders maken.
Ik koos voor 'velours de panne' ; maar dit keer was de gekochte stof van slechte, dunne kwaliteit.
Ik heb al méér met velours de panne gewerkt uit dezelfde winkel ; maar wat de leverancier hen nu bezorgde was toch niet jé van hét. Helaas merkte ik dat maar bij het verwerken.

Soit : onze Harry Potter was er erg blij mee.

Wat vinden jullie zélf ?













Geen opmerkingen: