zaterdag 6 juli 2019

"Kan je een short voor mij maken in katoen met een overslag aan de pijpen"....vroeg de jongedame

Natuurlijk , kan ik dat !

Het was even zoeken in mijn patronenvoorraad ( gelukkig is er Pinterest om die min of meer bij te houden) tot ik uitkwam bij dit patroon: Itch to stitch Belize -model B


Ik naaide een proefmodel uit een katoenen lap met onbestemd doel en maakte een beoordelingsblad klaar voor de passessie. De jongedame woont niet in de buurt ; ik gaf de proefshort en het beoordelingsblad mee met haar Mama...maar het duurde even voor ik die terugkreeg : want : " er moest toch niets veranderd worden"
Haha....misverstandje, dus.






Voor de échte short koos ze zélf de stof bij Stael.
Een vichy ruitje.
Daar is ze momenteel fan van.

En om een lang verhaal kort te maken ; ze is gisteren op kamp vertrokken met jawel : 4 Belize's .
Ik heb ze meteen samen op de foto geplaatst.




En voor wie toch nog een detail verkiest :


Het ruitje:



Een tie-dye katoen :



Een zwart-wit grafische print  ( designer:penelope)




Een fijn kamp gewenst, jongedame!

2 opmerkingen:

Marleen zei

Mooi en tof! Toch leuk zo een omi hé :-)
Ben blij dat ik jouw blog terug tegenkom, ik zag hem lange tijd niet....

Omias maaksels zei

Dankjewel,Marleen.