donderdag 10 januari 2019

Heerlijk toch...als stof én boordstof in exact dezelfde tint te koop zijn ?

Ik zag bij "See You At Six" deze mooie combinatie.
Ideaal voor een tienersweater.
Kleindochter was ook meteen enthousiast.




In afwachting van het bezorgen van de stof , ging ik op zoek ( met behulp van de FB-vrienden op "naaien voor tieners" ) naar een patroon voor een sweater in een kleine damesmaat.

Tot nu toe gebruikte ik altijd de meest eenvoudige versie van een patroon uit het boek : "Urban Style" en , niet tot mijn verbazing, koos kleindochter opnieuw voor dit patroon.
de mooie stof mocht alle aandacht krijgen.

Ik kan het niet genoeg bejubelen : stof én boordstof in dezelfde tint ; heerlijk !
Daar krijgt een sweater écht een professionele look door.

Ik hoop dat SYAS nog meer dergelijke mooie prints in de collectie brengt.

Ik heb geen foto's op model van de sweater.
Ik heb hem genaaid....mijn dochter is de sweater komen ophalen.

De foto's die ik heb zijn dan ook nog gemaakt op een zeer sombere dag eerder deze week.
Maar ze geven een klein idee van het resultaat.





Geen opmerkingen: