donderdag 1 november 2018

Weinig genaaid ?? Of weinig geblogd ? Het relaas van de sweaterdress.

In mijn kast lag er nog een lap heerlijke French Terry brushed : marineblauw met gouden stipjes.
Een stofje , o zo zacht !
Iets wolliger, warmer dan de gewone , geluste French Terry ; iets soepeler en dunner dan joggingstof.



Ik hergebruikte een sweaterpatroon uit het boek ' Urban Style'


om tot dit sweaterjurkje te komen.



Helaas kreeg ik problemen met de print.
Hoe het komt , is nog niet duidelijk...
maar er bleven lijmresten achter op de stof :



Er wordt gezocht naar een oplossing.
Ik hoop dat het jurkje kan gered worden, want ik vind het best wel jammer van de heerlijke stof.


Oh ja...ik ging nog niet verder in op de blogtitel.
Uiteraard heb ik wél genaaid : maar herstellingen naaien ; proefnaaien...neemt ook tijd in beslag en dat zijn dingen die niet echt bloggenswaardig zijn.

Overigens heb ik nog steeds problemen met reactie  plaatsen en reacties beantwoorden.
Het blijft een raadsel waarom het , na een korte revival, weer de mist inging.
Maar het niet kunnen reageren ontneemt mij wel de zin in bloggen en blogs volgen.

1 opmerking:

Thea zei

Het ziet er mooi uit, jammer dan van die lijmresten!Ik hoop dat je het kunt oplossen.

Ik heb niks gehoord over problemen met reacties. Hier werkt alles prima.

Fijn weekend alvast.

Groetjes Thea♥