donderdag 8 maart 2018

SWAP

Op het forum van de verenigingsancho.nl werd een uitdaging gelanceerd tot een SWAP.
'Swappen' is in hobbyland en blogland een vrij normaal gebeuren.
Toch heb ik er nog niet eerder aan deelgenomen.

Een swap is een ruil. Niet meer of niet minder.
Je kiest , zoekt , ontmoet een partner met wie je een afspraak maakt om 'iets' te ruilen.
Swappen ontmoet je in veel domeinen , van de financiële wereld...over taal-swab....en dus ook in hobbyland.

Maar de swap waar ik nu aan deelneem is een 'naai-swap'.
En die heeft een deadline : 21 maart 2018.
Op die dag maak ik bekend voor wie ik iets naaide....en wat ik van iemand anders in ruil kreeg.
Tot dan.....blijft dit een geheimpje voor de buitenwereld.

Ik wil wél een tipje van de sluier oplichten.

Deze stof werd het niét......
omdat de print niet recht bleek te zijn.


Deze stof bleek meer geschikt :


Een beetje nieuwsgierig geworden ??
Nog even geduld tot 21/3


Geen opmerkingen: