zaterdag 9 september 2017

Een klein dingetje....heeft een lange reis achter de rug.

Kleindochter ging op Kazou-kamp in Duitsland.
Ik kreeg van haar vooraf het gedetailleerde adres.
Want een briefje of een kaartje krijgen van thuis...dat is voor kampgangers altijd een warm moment.

Ik heb de gewoonte om het kaartje dat ik verstuur extra te verzorgen.
Ik had een fotocollage gemaakt met de jongedame in het midden in haar gala-outfit , geflankeerd door allerlei foto's van plaatsen die ze zouden bezoeken.
Ik had ook 2 gedichten gezocht in het kampthema..
én : een sleutelhanger genaaid.
Die kon ze dan meteen vastmaken aan haar knapzak.
Een sleutelhanger met een Unicorn.

Bij thuiskomst van het kamp , verwachtte ik commentaar om mijn schrijven....
maar die kwam niet.
Toen ik aarzelend vroeg of ze ook ons kaartje gekregen had...bleek dat niet het geval.

Nochtans...
Ik had een officiële omslag ( A5 ; vulling met noppenfolie ; Bpost ; ) gebruikt ; voldoende gefrankeerd ; duidelijk geschreven adres en tegenadres....voldoende tijdig gepost...
Het mocht niet baten.
De omslag was foetsie.

Vandaag , 14 dagen na thuiskomst , is de kaart bij haar thuis aangekomen.
Ze stuurde mij een berichtje....blij met de speciale kaart en de Unicorn sleutelhanger.




4 opmerkingen:

Mariette zei

Gelukkig is de post toch nog goed terecht gekomen, erg leuk gedaan die unicorn!

Omias maaksels zei

Dank je , Mariette !

Danielle zei

Wat een lieve oma toch! Jammer dat de post er zo lang over deed!

Omias maaksels zei

't Is de tweede keer dat ze het treft , Danielle. Haar verjaardagskaart eind juni deed er even lang over om haar te bereiken....en dat voor 40 km.