zaterdag 17 april 2021

Voor de jonge tenniss(t)er

Ook dit stofje ( gekocht bij Megastoffen.nl) maakte deel uit van de paashaas-selectie.



Maar omdat ik een vrij grote lap had ( misverstand bij het bestellen van coupons) heb ik eerst met mijn kleinzoon besproken wat hij liefst wou.

De vraag aan de Paashaas was namelijk " shortama's " en ik had stof genoeg voor een pyjama met lange broek/mouwen.

De beslissing viel vrij snel : graag beide. Dus een pyjama én een shortama uit deze toffe Nadal-print.

De " winter-versie " met lange broek werd volledig uit deze stof genaaid , en ik koos voor witte boordjes.

De " zomer-versie "  heeft zwarte boordjes en een zwarte short.

De gebruikte patronen zijn:

- pyjama = Rudolf uit Ottobre 2009/6

- t-shirt = Running Wild uit Ottobre 2012/3

-Short ( aangepast) = nr 38 uit Ottobre 2013/3







2 opmerkingen:

Marleen zei

Prachtige pyjama! Ik denk dat de man des huizes die zelfs graag zou dragen hier...

Omias maaksels zei

Het was dan ook pure chance dat een Nederlandse dame deze stof gespot had.....zoiets vinden is een uitzondering.
Wél benieuwd naar de houdbaarheid van de digitale print.