vrijdag 28 augustus 2020

Nog steeds niet volop aan 't naaien.....

 GRRRR...

Het is balen.

Het licht van de naaimachine kan ik ( nog steeds) niet zo goed verdragen.

1/2 uurke naaien....en dan ogen weer laten rusten.

Frustrerend.

Wat kan je zoal naaien in een half uurke ?

Wat naamlabels voor de kamperende jongeren ( voel ik mij een beetje nuttig)

Wat naaiherstellingen voor mijn moeder ( er zijn wel héél snel losse naden in het WZC ?? )

En...ook een paar kleinigheden :

- Een 3tal herbruikbare ( wasbare) doekjes voor de Swiffer Wet Jet

- Nog 2 mondmaskers ( patroon Twig & Tale)










2 opmerkingen:

Marleen zei

Moet erg zijn Mia voor jou, en inderdaad frustrerend als het herstel zo traag gaat...maar misschien toch beter traag maar goed? Ik wens je veel moed en geduld toe beste vriendin!

Omias maaksels zei

Dankjewel, Marleen !