zondag 25 augustus 2019

Een kabelrol : praktisch of niet ? Dat zal nog moeten blijken.

De kabels van al je toestellen bijhouden in een lade is al geen makkie.
Soms gebruiken we hier thuis zelfs doodordinaire wc-rolletjes om de kabels in te schuiven. Op het rolletje schrijf je dan de kabelgegevens.

Wij nemen vaak onze telefoons en tablet mee als wij met en voor de kleinkinderen op stap zijn.

Ik weet dat er tassen en dozen in de handel zijn om kabels bij te houden ; zelfs om kabels mee te nemen op reis.

Maar je kan ook zélf zo'n kabelhouder/organizer naaien.

Ik consulteerde Pinterest en zag verschillende mogelijkheden.
Op de foto's hieronder laat ik het resultaat zien.
In het rood....was een rest katoen in mijn lade.

Of dit al dan niet praktisch is.....dat zal ik bij gelegenheid eens laten weten.









2 opmerkingen:

Girl in Uniform Lieve zei

Het ziet er alvast heel kleurrijk en praktisch uit.

Omias maaksels zei

Dankjewel, Lieve.
De kabelrol heeft inmiddels de eerste keer haar diensten bewezen.
Het zou nog praktischer moeten kunnen.
Toch even kijken in de winkel of er kabelorganizers zijn met een soort kliksysteem.
De kabels in de elastiekjes schuiven vraagt nogal wat tijd.