dinsdag 29 augustus 2017

Nog 2 sweaterjurken......want nr 1 viel in de smaak.

Veel woorden hoef ik er niet aan vuil te maken...

Dit jurkje  is , nét als zijn  gekochte voorbeeld , een topper.

En in het begin van de grote vakantie kon ik French Terry kopen voor 2 bijkomende exemplaren.

De jurkjes waren half augustus al afgewerkt....maar toen was de jongedame op kamp ,
zodat het poseren voor een foto tot vorige week werd uitgesteld.
Ik heb voor de fotoschoot gezocht naar een geschikte , hippe halsketting.....maar ik vond niks naar mijn zin.
Misschien maakt kleindochter in een creatieve bui wel zelf een ketting.


Deze , heel soepele French Terry, in wit-zwart , heeft een print van onregelmatige verfstreken.
De stof is van ' Elvelyckan design' en ik kocht de stof bij 'Stofopzolder' in Roeselare.


Deze mintgroene French Terry ( met witte +++) is heel wat stugger dan de voorgaande stof.
De stof is van 'Poppy's '.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me goed voorstellen dat ze zoiets lekker dragen vindt!
Ze zijn leuk geworden.
Leuk hoe jullie overleggen wat en hoe iets gemaakt gaat worden!

Omias maaksels zei

Dankjewel , Thea !