maandag 6 augustus 2012

Spokenpak voor Florian

Tijdens de 'Gentse feesten' genoot Florian van ' Pietje Puk en het pannenkoekenspook ' .
Hij vond het erg dat er geen écht spook te zien was.
Toen hij vorige week kwam spelen , zong hij vrolijk een liedje.
Ik vroeg hem welk liedje hij zong....want het was me niet bekend.
Toen vertelde hij over het pannenkoekenspook.

Meteen daarna kwam de vraag.
Hij wou zelf graag spook spelen...
en of ik een spokenpak voor hem wou naaien.
Tot mijn verbazing wist de kleine man heel goed wat hij wou.
Google-afbeeldingen is erbij nodig geweest om precies te begrijpen wat hij wou.
Ik maakte namelijk vroeger al een spokenpak voor nichtje Guinevere.....maar dat was niet 100 % naar zijn zin.
 Het pak moest lang zijn /geen pieken onderaan / geen zwart spook op de buik / de spokenmuts mag niet knellen.
Zo zie je maar dat jongens van 3,5 ook een eigen mening hebben.

Hij heeft het pak vanmorgen gekregen /wou meteen iedereen in de omgeving de stuipen op het lijf jagen.
Van een foto op model is niks in huis gekomen.

Een paar foto's op tafel geven een kleine indruk.






2 opmerkingen:

Kleding Jetje zei

Leuk zeg! Ben benieuwd naar het model met pak.

Groetjes Mariette

Anoniem zei

Hahaha, leuk verhaaltje om te lezen! Knap gemaakt, jammer dat er geen foto's zijn van 'het' spook zelf :)