maandag 17 januari 2011

Gehaakt voor barbie



In de geschenkendoos voor het kleine madammeke zit dit gehaakte setje (rokje, topje, hoedje)
Ik kon heel goed haken....destijds...merk nu dat ik redelijk wat technische kennis kwijt ben geraakt.
Haken is wel praktischer dan naaien voor Barbie. Het is iets minder gepriegel....het kan rustig op de sofa gedaan worden tijdens het TV-kijken....
Ik vind het ook niet zo eenvoudig om het juiste haakgaren te vinden.
Mocht jij , lieve lezer, dus weten waar ik zacht ; goed wasbaar haakgaren kan kopen , dan hoor ik het graag.
(haaknaald 2,5 / veel kleurtjes )
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Elise zei

Hallo,
De stof met auto's van het kookschort komt van Ikea.

Groetjes Elise

vicarno's mama zei

goede en mooie katoen vind ik meestal : bij Lanagrossa, of van Katia, of tegenwoordig ook van Schachenmayr (die hadden vorige zomer die hele mooie reeks van Cotonia of zoiets, die zal er weer bij zijn dit jaar, een aanrader!)