woensdag 19 januari 2011

Extraatje : foto's

De eerste foto toont ons trotse madammeke met haar Hello Kittypak....
De hello Kittysnoet toont zich beter als de capuchon aan de hals gesloten is.
(er is velcro voorzien)
Ze was ook in haar nopjes met de grote knopen !
Op deze foto laat mijn kleindochtertje haar nieuwe barbie zien met het gehaakte setje.
Tegelijkertijd toont ze ook haar topje (patroon farbenmix-Lore) wat ik; voor haar maakte omdat ze een t-shirt onder haar zwarte wikkelvestje té warm vond.
Zij heeft overigens de halve namiddag in dit topje rondgehost.

Deze Lore-top (mijn eerste) is een aanrader !Posted by Picasa
Op het feestje droeg ze haar rode tule-feestrok met bijhorende vestje met rode glittertjes.

2 opmerkingen:

Sabine zei

Hoi Mia,

wat staat ze daar mooi te stralen in haar Hello Kitty pak! Ze kan het niet wegsteken dat ze er blij mee is :-)

En je topje, heel erg mooi gemaakt! Maar... heb je vooraan een klein versierinkje gezet? Ik zie precies iets roods glitteren, maar... zelfs met het inzoomen kan ik het niet echt zien...
En inderdaad, ze zal er als een prinses uitgezien hebben, met haar leuke rok, topje en wikkelvestje (voor die kleine dametjes is het snel té warm, hé, da's hier ook het geval...)

groetjes en blij nog eens wat foto's van je kleindochter gezien te hebben.

Sabine

Omias maaksels zei

Ja , Sabine ,
Ik heb 3 kleine staafvormige kraaltjes in waaiervorm midden op het bandje gezet.
Vooreerst zorgt er dat voor dat het topje bij de set past van rode tule rok en zwart wikkelvestje met rode pailletten...
maar het geeft voor haar ook aan wat voor en achter is van het topje.
De Lore-top heeft namelijk een véél smaller middenrug dan middenvoor ; achterstevoren dragen zou niet mooi zijn.