zondag 17 mei 2020

Met weinig woorden....7 Corona-shirts


Even niet aan dat rotte virus denken...
Even alle nervositeit en frustratie naar de hoek verbannen...
Naaimachine en locker in aanslag...
Vertrouwde patroon klaargelegd... (Bella Sunshine Designs Maggie)
en het resultaat :

Sorry voor de slechte foto's...
Sorry dat ik niét van elke stof kan zeggen waar ik ze kocht...




Viscose jersey van onbekende herkomst









Viscose jersey van " de stoffengalerij"







Megan blue fabrics jersey katoen-elasthane van Stael in Torhout

gekocht in 2 kleuren :










Waarschijnlijk een modal (?) of een Lyocell (?) lichte tricot.
De stof is heel zacht ; maar rekt wel redelijk.
Ik heb het liever zacht en dun ; maar toch iets minder rekbaar.
Ik herinner mij niet waar ik de stof ( online) kocht.






Deze viscose ( ook van onbekende oorsprong) is ook heel rekbaar.
Ik hou wél van dergelijke grafische prints en ben er steeds naar op zoek.




EN als TOEMAATJE

Nog eens dezelfde stof ( rest) maar dan volgens het patroon van de HARLEY TOP uit LA MAISON VICTOR.






5 opmerkingen:

Mariette zei

Zo dat is een flinke produktie! Je hebt je tijd goed besteed! Mooi resultaat!

Girl in Uniform Lieve zei

Wat een leuke reeks t-shirts! Daar zal je deze zomer veel plezier aan hebben.

Nicole Claudia zei

Je hebt heerlijk een regiment shirtjes genaaid. Heb je weer lekker veel keus in de kast.

Ik ben ook blij met mijn hobby, lekker achter de naaimachine en even alles wat minder leuk is vergeten!

Behalve dat ik mijn slaapkamergordijnen zelf moet inkorten, maar als het gedaan is ben ik daar ook weer heel blij mee. Staat voor morgen op het programma, samen met andere dames die ook hun gordijnen aan gaan pakken via een Sew Online... titel "Frustratie naaien" 😁😅😂

Groetjes, Nicole

Kim Laverze zei

Wow, 7 nieuwe shirts. Dat is goed doorgestikt. Geniet ervan.
Erg leuke stofjes

Omias maaksels zei

Dank jullie wel, Mariette, Lieve, Nicola-Claudia en Kim , voor de aangename reacties. Ik ben inderdaad blij met de shirts. ;-)