zondag 24 december 2017

Het lijkt mij een eeuwigheid geleden dat ik nog geblogd heb......

14 oktober - 23 december.
In die periode schreef ik geen enkel bericht.
Had ik het bloggen opgegeven ?
Werd er hier ten huize niet genaaid ?

Neen ; ik stop nog niet met bloggen want het is mijn overzicht  van genaaide projecten.

En werd er genaaid in die periode ?
Jawel ; er werd genaaid.

Maar dit stak stokken in de wielen.
Ineens...uit het niets.



3 weken gips en niet steunen/staan/stappen
2 weken uit het gips maar toch nog niet steunen/staan noch stappen
2 weken 2 krukken en voorzichtig proberen voet af te rollen.
Grr...voet zwelt...is rood...echo om Flebitis uit te sluiten....Oef.
Nu al even aan 't proberen om met 1 kruk te stappen (als je dat al stappen kan noemen).

Ik kan vandaag (24/12) al bij 'enkele' stoffen en patronen.....maar de onbereikbaarheid van veel materiaal is toch een rem op mijn creativiteit.
We hopen toch eind januari wat mobieler te zijn.

8 opmerkingen:

Danielle zei

Vervelend zeg met je voet! En langdurig. Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op. Sterkte ermee!

Marleen zei

Een goed herstel en een gezond en voorspoedig 2018 !

Omias maaksels zei

Dankjewel, Danielle !

Omias maaksels zei

Dankjewel Marleen !

Mama C zei

Ai dat is wel heel vervelend en ook pijnlijk denk ik. Beterschap in ieder geval!

Anoniem zei

Ojee, zie het nu pas!

Heel veel sterkte!!

Omias maaksels zei

Dankjewel, Thea !

Omias maaksels zei

Dankjewel, Mama C !