maandag 11 oktober 2010

Een bericht zonder foto....

....want ik wil eerst laten passen !
Om één of andere reden ben ik fout bezig : want de Liu-Jo-jurk uit de knippie herfst 2008 lijkt me veel te ruim voor het kleine madammeke ; nét als de Fleece pellworm (vest; trui) .
Ik heb nochtans haar maten ; heb ook nagemeten ; bij het jurkpatroon zelfs gecontroleerd met een tuniekje dat de kleine meid nu past....
Tja...ik weet het wel....beter te groot dan te klein.....maar het is toch even balen.

Terloops een vraagje : ik ben niet zo'n teken-knutseltalent...moet bij het versieren van een t-shirt dus een voorbeeld+uitleg hebben...mocht iemand dus een boekje/site kennen met eenvoudige voorbeelden van figuurtjes , bloemetjes met lint (satijnlint), vilt , pailletjes....ik hoor het graag .

Geen opmerkingen: