vrijdag 9 oktober 2015

Leather sweater ( La Maison Victor) maat 152-158 in Halloweenstijl

Guinevere houdt van Halloween.
Met alles erop en eraan.
De pompoenen ; de spinnen ; de heksen en andere donkere figuren...
De verkleedkleding.
Wie mijn blog al even volgt weet dat 'verkleden' hier geliefd is.

Guinevere's mama vertelde mij dat een 'stof met skull's' ( doodskopjes zijn dat ) niet tevergeefs gekocht zou zijn voor de jongedame.

Inderdaad : toen ik haar de 2 'tricot stoffen met skull's ' liet zien ; was ze erg enthousiast.
Ze wist zelfs meteen wélk kledingstuk en welk model ze graag uit elk van de stoffen wou.

Van de eerste stof : een mooie wintertricot met digitale print  wou ze graag een trui : 'zoals de vorige trui met mijn sterrenbeeld op '.
Dat is dus de 'leather sweater' ; een patroon van La Maison Victor ; dat ik recent gebruikte . ( foto's 10-11-12 )

Kleindochter is er erg blij mee....ook omdat ze een tiener-halloween-avond-evenement wil bijwonen in een pretpark in de buurt.



Een paar foto's ( opm : er is geen plooi in de stof ; maar door de wijze van ophangen valt de stof als het ware in een plooi)




En last but not least ook een 'aan'-foto :







En : 'mag het zo , Omia ?'
'Ja , natuurlijk , meisje , mag je even gek doen ! '









Geen opmerkingen: