donderdag 23 januari 2014

Pyjama Nicky voor Nello maat 98

Eerder kreeg grote broer Florian een nicky pyjama met robotprint.
Er was nog een stuk stof over ; voldoende voor een pyjamaatje voor Nello. ( = 2 jr en 5 mnd )

Waar Florian's pyjama rode boorden heeft ; koos ik voor Nello gele boorden !
Kan onze kleine jongen meteen gaan oefenen op 2 nieuwe kleuren.

Persoonlijk vind ik Nicky Velours een ideale stof voor pyjama's.
Jammer dat er zo weinig nicky met motieven bestaat.
Misschien moet ik mij eens gaan verdiepen in grote applicaties (nicky op nicky : zou dat lukken?) ; zodat ik met effen nicky toch een speels effect kan bekomen.
'k Heb hier nog een grote lap lichtgrijze nicky liggen....een idee misschien !

Maar genoeg gepraat :

Nello , jongen , je pyjama komt eraan !





  


Ik gebruikte mijn vertrouwde pyjamapatroon uit een oudere Ottobre.
En het geel op de foto is veel feller dan in 't echt.

Geen opmerkingen: