donderdag 15 maart 2018

Help...Omia....ik ben mijn vestje kwijt.....

....dat zei Florian zondagavond aan de telefoon.
Ze hadden overal gezocht...en het (?) rode hesje dat bij de harembroek zou passen , was nergens te vinden.

Florian wou de outfit aantrekken voor een schoolproject van volgende week.

Zélf begon ik te twijfelen.
Had ik bij die harembroek ook een vestje/hesje genaaid ?
Mijn blogpost bracht geen antwoord.
Eerlijk ?
Ik denk niét dat ik een bijpassend vestje naaide.

Dus : fout hersteld;
hesje genaaid.
In zwart-rood ;dan kon Florian nog kiezen.




Maar zijn échte kleurenkeuze kruiste mijn bericht dat ik het zwart-rode vestje voor hem klaar had.
Hij koos voor GOUD !!
(ik had goud dan ook vermeld aan de telefoon als mogelijke kleur)
Dus naaide ik nog een goudkleurig vestje.

En Florian heeft gelijk : het gouden vestje zal het best passen bij zijn harembroek .


De buitenkant is glanzend goudkleurig en licht elastisch.
Maar deze stof is niet aangenaam om dragen op de huid.
Daarom voorzag ik een voering in  okerkleurig tricot.

Veel plezier ermee, Florian !
En stuur je mij een foto van je outfit ?

3 opmerkingen:

Mariette zei

Mooi gedaan, hij kan maar kiezen nu!

Anoniem zei

Hij heeft voldoende keuze nu!! En ze zijn allebei erg mooi geworden.

Florian boft met zo'n Oma!

Fijne week.

Groetjes Thea♥

Omias maaksels zei

Dank jullie wel , Thea en Mariette, Jullie hebben lang moeten wachten op een reactie. Zoals jullie konden lezen had ik Blogproblemen.Ik hoop dat ik NU mijn reactie op mijn blog zie verschijnen. (5de poging). De problemen zijn niet opgelost ; ik heb een omwegje gemaakt.