dinsdag 4 april 2017

Een minitasje voor een geldcadeau

Op het verjaardagslijstje van iemand in mijn naaste familie stond :
- een centje voor mijn Portugaltrip.

Nu hou ik niet van een geldcadeau zonder meer.
geld in een omslag steken...en that's it...dat is voor mij geen cadeau.
Dat mist 'persoonlijke aandacht' .

Toch gunde ik de jarige de extra centjes voor de Portugaltrip.
En ik bedacht een mini-tasje met een speciaal stofje = Portugal-gelinkt.
In plaats van ( wat ik vaker doe) het WorldWideWeb af te struinen op zoek naar een Portugal-print-fabric ,
-zocht ik een foto met een toeristische afbeelding
-ik vond de Ponte Vasco da Gama








- ik zette die via transferpapier op een lapje wit katoen
-en naaide er dit mini ritstasje mee.
(patroon : Teeny Tiny Zipper pouch)
-de stof met print had geen vlieseline nodig ; gedroeg zich als licht tafelzeil.

En dit is het resultaat :





Voilà : geld erin ....en cadeautje klaar !

2 opmerkingen:

rietjetoet zei

mooi tasje en leuk idee voor geldkadootje

Omias maaksels zei

Dankjewel, Rietje !
Het procedé is inderdaad voor herhaling vatbaar.