donderdag 16 maart 2017

De Sancho Clubdag....té ver voor mij...helaas

Toch blij om er in gedachten bij te kunnen zijn door een tasjes-swap.
De vereniging Sancho heeft een zeer inspirerend forum waar naaisters (ook amateurs , zoals ik ) terecht kunnen voor alle naaigerichte vragen en documentatie.
Ik ben al ruim 10 jaar lid en ook clublid.
Voor de Clubleden werd een clubdag georganiseerd.
Daar wou ik altijd wel eens naartoe.
Maar de omstandigheden laten het niet meer toe. Wat ik erg spijtig vind.

Ik zou het wel fijn gevonden hebben  om dames , wiens naam of schuilnaam ik zo vaak lees ; ook eens in levende lijve te zien.
Het zou ook interessant zijn om één van de aangeboden workshops te kunnen volgen.
En eerlijk gezegd : ik kreeg nog nooit een 'goodiebag' ;-(.

De clubdag 2016 stond in het thema : 'recycleren'.
Plastiek tasjes werden ook geweerd.
Daarom werden de ingeschreven leden voor de clubdag uitgenodigd om een 'ruil-tasje' te naaien en vooraf in te sturen.

Ook de 'afwezigen' werd de kans geboden om mee te doen met de tasjesruil ; al werd dit dan vertaald in een 'tasjes-swap'.

Ik zou van " JESSICA" een tasje ontvangen
En zou een tasje sturen naar "GERTILDE"

Ik maakte dit opvouwbaar tasje.








Van Jessica ontving ik een gedistingeerd zwart-wit stipjestasje.
Dat kan elke dame toch 'met stijl ' uit haar handtas halen , niet ?
Jessica naaide ook een bijpassende zonnebrilhoes.
Ik ben met beide zaken erg tevreden.
Dankjewel  Jessica


Het tasje past samengerold in het rechthoekje bovenaan.



En : dames ? 
Ook inspiratie gekregen voor een opvouwbaar boodschappentasje ? ;-)



4 opmerkingen:

Mama Deborah zei

Mooie tasjes en wat een gave jurk gisteren!

Omias maaksels zei

Bedankt voor de fijne reactie !

Anoniem zei

Die is leuk geworden. Maar ook het tasje dat jij gekregen hebt. Het hoesje voor de bril ziet er ook leuk uit.Die komen altijd van pas.

Fijn weekend.

Groetjes Thea♥

Omias maaksels zei

Dank je , Thea ! Eveneens een fijn weekend gewenst !