zaterdag 4 januari 2014

Tricotjes voor de kleine pop

Guinevere heeft een pop van 36 cm.
Kleiner dan de Babyborn, dus.
Babyborn-kleertjes zijn dan ook veel te ruim voor haar favoriete popje.

Ik maakte een stel kleertjes voor de kleine pop in tricot stofjes , die ik eerder gebruikte voor kledij voor Guinevere.

Zoals de zien op de foto zijn de kleertjes makkelijk te combineren.
Het rode jurkje met wit biesje laat zien waarom ik voor de andere modelletjes koos voor een hooggesloten hals ; De pop heeft , nét als mijn proefpop , een zacht buikje en bovenarmen. die kan je maar beter bedekken.


Ik gebruikte de patroontjes van Wollyonline en van AndreaKreativ.



2 opmerkingen:

Angel Trendy Fashion zei

o wat een leuke kleertjes. Ik denk dat er hier een meisje heel blij gaat zijn

Anouk zei

Leuke setjes hoor. Daar moet ik mij eigenlijk toch ook eens aan wagen want regelmatig wordt er toch met de poppen gespeeld als er vriendinnetjes op bezoek zijn.