zaterdag 3 augustus 2013

Knoopvestje + extraatje voor de pop

Bij de gele jurk uit mijn vorig bericht ; hoort nog een Mini Mila = knoopvestje.
Zo kan de jurk ook gedragen worden als het wat winderig is.
Ik maakte de versie met 3/4 mouw.

De stof is , nét als die van de gele jurk , van Strasskids.
(Dankjewel Ria , voor het meebrengen en opsturen)

Ik ben benieuwd of Guinevere dit vestje OK zal vinden.
En ook of de gekozen maat (146-152) de juiste is.





Ik beloofde Guinevere ook een paar onderbroekjes voor de pop te naaien én een paar jurkjes.
Mijn plan om een set van 6 broekjes te maken....is in de hitte van de laatste dagen in rook opgegaan.
Maar ze kan alvast hiermee beginnen :
(2 onderbroekjes ; jumpsuit in dezelfde stof als haar eigen jumpsuit ; halterjurk )


Een extra foto om de keerzijde van de halterjurk te tonen.





3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Prachtige kleur blauw heb je gekozen voor bij het gele jurkje. Perfect voor de frissere dagen. De poppenkleertjes zijn super leuk!

Groetjes, Collie

Sandra zei

Wat een schattig vestje! Ook leuke poppenkleertjes, je kleindochter wordt maar verwend!

Sabine zei

heel mooi vestje en wat treft je kleindochter het toch met zo'n oma... zo'n mooie en leuke poppenkleertjes! Chic gedaan!

groetjes,
Sabine