donderdag 11 juli 2013

Nog 2 jongenspyjama's

Florian wou graag wat meer zomerpyjama's in zijn kast.
Na de dino-proefversie volgen deze 2.








Ik was tevreden over de kwaliteit van deze tricot.
Want er is heel veel verschil tussen de stoffen die in omloop zijn.
Ik maakte een foto van het logo van de stof :



De stof van volgende pyjama is nog beter dan voorgaande.
Licht ; makkelijk te knippen en te naaien.
Het enige wat me wat tegenviel was de schuine plaatsing van de print.
Dat is wel te zien onderaan het shirt.

En ook nog : bij deze pyjama vond ik bruikbare boordstof voor het halsboordje.
Dat is niet altijd gemakkelijk om een goeie tint boordstof van fijne kwaliteit te vinden.

Toch verkies ik boordstof boven tricot , om de boordjes te maken.




Ik heb bij de verkoper gepolst naar de producent van deze stof....
Ik wacht nog op hun reactie.






Geen opmerkingen: