vrijdag 25 januari 2013

Floriantaurus Rex : ik ben zéér gevaarlijk

Mijn dinosaurusjasje hoeft weinig commentaar !
Voorzichtig : ik ben zeer gevaarlijk.

Op aanvraag van mijn kleinzoon Florian van 4 ; maakte ik een dinojasje.
Florian was heel concreet in zijn wensen :
-liever een jasje dan een cape
-felgroen met blauwe stekels
-een staart en ogen

Florian twijfelde nog over de naam van de dino.
Ik kreeg hem met de glimlach aangereikt van Nienke : Floriantaurus Rex.

Enkele kiekjes (in afwachting van een foto op model)





Gebruikt patroon : een hoodie uit een oudere Ottobre / rits vervangen door knopendeel met beleg.
Stoffen : groene fleece / gestipte tricot uit de nieuwe lentecollectie /blauwe punta-nylon.


5 opmerkingen:

Maarten zei

Dat gaat hier zwaar scoren bij onze Dino!

ria zei

Prachtig jasje, kleinzoon kan niet anders dan happy zijn en ik zou die floriantaurus niet graag tegenkomen als die in aktie is.
gr Ria

mio zei

Dat is een oergeweldig jasje! wat zal hij er blij mee zijn Miduc!

Borgero zei

Zoals ik al zei, die Floriantaurussen zijn heeeel gevaarlijk. Mooi gemaakt! Daar zal je kleinzoon nog lang plezier van hebben. Ik las op Sancho dat zijn buurjongen al een 'bestelling' had geplaatst voor een paardenpak...

Groeten, Nienke

Omias maaksels zei

Geen echte bestelling , Nienke , wel viavia gepolst bij Florians Papa of ik.....
Maar een paardenpak zie ik niet meteen zitten. Het pak wel ; maar de kop ?? Dat is een ander paar mouwen (haha : wat een compleet ontoepasselijke uitdrukking )