zondag 15 januari 2012

Zaterdag : rokjesdag !

Neen , niet kusjesdag.....dat zingt K3...
Wel rokjesdag voor mij.
Meer bepaald : Schotse rokjesdag.

Ik kreeg vrijdag van Juf Ann de maten van de bijgekomen kleuters in haar klasje.
(na de kerstvakantie is er een instapdag)
Ik kreeg ook de 2 juffenrokjes terug om ze af te werken.

Ik besloot meteen het heft in handen te nemen en zaterdagmorgen na 't ontbijt te starten.
Ik ben er de hele dag zoet mee geweest.
Met een blij gevoel kon ik de rokjes 's avonds op de strijkplank leggen .
Maar om de naden uit te strijken had ik geen courage meer.
Dat is vanmorgen gebeurd.

Juf Ann kan gerust zijn : alle kindjes zullen hun rokje kunnen  dragen op de kleutermusical van eind januari.
De opa's en oma's mogen op vrijdagnamiddag al gaan kijken...
Ik hoop een mooie foto te kunnen nemen van de kleuters én de juffen in 'mijn' rokjes.
of misschien heeft de school wel een goeie fotograaf uitgenodigd....en zorgt die voor een mooie foto voor mij.

Hieronder zie je de 2 grote jurkjes (met knoopsluiting /veiliger dan velcro bij volwassenen)
én het kartonnen kistje met daarin de 7 laatste kleuterrokjes.






Deze reeks is het vervolg op  deze .





2 opmerkingen:

mio zei

De missie volbracht, ze zullen de show stelen die rokjes!
Met liefde gemaakt, dat straalt er vanaf. Knap hoor!
Groetjes, Mio

chateaubrys zei

Amai, wat een werk! Maar mooi hoor!