dinsdag 24 mei 2011

De uitdaging : BabyBorn-jurk-patroon Wollyonline.

 Het dochtertje van een vroegere collega doet eerstdaags haar eerste communie.
In plaats van een onpersoonlijke kaart te sturen....die naderhand misschien de papiermand ingaat...
....maakte ik dit setje voor haar pop.Ik hoorde  mijn collega vertellen dat haar dochtertje onlangs een BabyBornpop kreeg ; maar dat ze zich moet redden met de oude poppenkleertjes van haar mama.

Vermoedelijk zal dit kleine verrassingetje dus welkom zijn.

Jammer dat de kleur niet zo heel duidelijk is.
Het bloemetjesstofje is paars met roze, rood en lime.
Op de foto lijkt het eerder blauw.


Met deze eenvoudige versie van het modelletje ga ik in op de uitdaging op Sancho om dit (gratis) patroon van Wollyonline te gebruiken.
Ik heb geen zigzagband opgestikt om de doodeenvoudige reden dat ik geen zigzagband vond in de winkel in de passende breedte en de passende kleur.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Wat een ontzettend leuk idee om een cadeautje te maken. Dit is een blijvende herinnering aan haar communie!

Een ontzettend vrolijk setje voor haar pop.

Groetjes, Collie