maandag 14 maart 2011

Sudokurok maat 116-122



Vorig jaar al geknipt....
maar:
té groot bevonden...



Dit voorjaar opnieuw bovengehaald...
voorgelegd aan het kleine madammeke.....
gepast....



De kleine meid koos wit met zwarte stippen voor de rimpelstrook onderaan....
Zij wil nog meer jurkjes/rokjes in stippenstof....zegt ze.



Al met al ben ik zeer tevreden met het resultaat.
Madammeke is er ook tevreden mee ; ze wou , na het passen , meteen aan iedereen laten zien hoé wijd de rok wel is.

De sudokurok vraagt wel wat tijd...
Ik ben een paar uur bezig geweest met het berekenen van de stoffenwisseling.
Ook de rimpelstrook vroeg heel wat meer tijd dan ik verwacht had.



Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Sabine zei

Heel erg mooi en jouw klein Madammeke heeft een heel goeie smaak! De rimpelstrook met stippen maakt het geheel helemaal af! Ik vind trouwens dat je het écht ziet dat de stofjes met zorg uitgekozen zijn. Heel mooie combinaties!

groetjes,
Sabine

Vlijtige Lies zei

Zoooo ik vind het wel een ontzettend mooie rok zeg!!De mooiste tot nu toe,complmenten.

Anouk, Erik en Robin zei

Hij is prachtig geworden. En fijn toch dat kinderen groeien, als het te groot is past het later toch ;-)

Nicole Claudia zei

Het vreet altijd veel tijd met dit soort modelletjes, maar het is dan ook een prachtige rok als 'ie af is!!

Groetjes, Collie

kronova zei

Dit doe je misschien niet zomaar even, maar hij is wel super geworden zeg.

Zussies zei

Super!! Prachtig gemaakt en een leuke stofcombinatie!!