vrijdag 17 december 2010

Overslagvestje met blingbling


Bij het rode tule feestrokje maakte ik bijgaand zwart overslagvestje .
(patroon = Farbenmix Klein Oland )

Het is al een tijdje klaar maar mijn card reader weigerde dienst.






De rode pailletjes (na lang zoeken dan toch gevonden) ; werden er met de hand opgenaaid.










Ik heb geen foto's van het setje...helaas...
...want het setje oogt veel minder somber dan deze donkere foto.

Het patroon is voor herhaling vatbaar.

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een leuk overslagvestje! En leuk dat het zo uitloopt naar onderen toe. Is dat ook het geval in het oorspronkelijke patroon? Ik heb het hier liggen, de Klein Oland, maar het is er om één of andere reden nog nooit van gekomen om het te maken.
Je kleindochtertje zal ongetwijfeld stralen in haar leuke setje. Plaats je binnenkort eens een foto van haar in haar hele set? Ik kijk er al naar uit! Heel mooi!

groetjes,
Sabine

Omias maaksels zei

Sabine,
Het vestje is niet zo getailleerd, hoor !
Maar deze tricot is erg soepel en van het ogenblik dat de knooplintjes aangetrokken zijn ,krijg je er de vloeinde lijn in te zien.

Hopelijk wil madammeke eens poseren.....

(Ik kocht het stofje op de stockverkoop van Marie Méro; ik was niet zo enthoesiast over het aanbod ; maar voor deze tricot zou ik toch teruggaan)