maandag 28 juni 2010

Mijn (geslaagde) K3-jurk



Ik weet het : eigen lof stinkt !
Maar hier ben ik toch bijzonder content mee !
Madammeke wou al heel lang een K3-jurk....maar niét de regenboogjurk.
Ze wou het liefst die met de (showdance-) franjes....helaas kon ik die nergens vinden in de gepaste tinten en hoogte.
Dit vond ik een goed alternatief.
Het was een verrassing in haar verjaardagsdoos.
De stof is lichte popeline (katoen-poplin in NL) en komt van de lapjesschuur.
De jurk is maat 116.
De jurk heeft een effen rood achterpand met een volledige knoopsluiting.

Het jurkje is voldoende wijd voor de K3-danspasjes , maar door de onderste knoopjes los te laten , ontstaat er desnoods wat extra wijdte.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die is zeker geslaagd, net echt. En straks zal ze vast net zo stralen als K3 ;-)

Omias maaksels zei

Ze noemt zichzelf 'Josje ' als ze de jurk draagt !

Bren zei

Nou "Josje" ik vind je jurk prachtig !
Ik weet zeker dat mijn "Josje" er ook graag eentje wil ;-)

groetjes Brenda