zondag 14 februari 2010

Niets kunnen doen...behalve wat naaiwerk in een hoekje...

We hadden een lek in de (ondergrondse) waterleiding.
Na wat onderzoek besloten de loodgieters dat het onmogelijk was om de plek van het lek exact te bepalen....dat het dus beter was om dat deel van de leiding bovengronds te leggen.
Dat betekent dat wij nu in een aantal ruimtes buizen hebben liggen , waar ik ze liever niet had gehad....maar soms heb je geen keuze.
Over het stof...en het vele poetswerk nadien zal ik het niet hebben...evenmin over de primitieve leefomstandigheden tijdens de werken.
Gelukkig vond ik nog een hoekje aan de grote tafel om wat te naaien.

......................

Dit Tulip-rokje in de meest eenvoudige uitvoering is het eerste stuk dat ik maakte.
Met dank aan de sanchodames die mij advies gaven over de afwerking van de gebogen zoom.

Geen opmerkingen: