woensdag 22 juli 2009

Voorbereiding tafeltent/speelhuisje







Toen mijn kinderen klein waren....hadden ze zo'n tafeltent !



En waar die wel gebleven was....vroeg mijn dochter onlangs ; het kleine madammeke (dat zichzelf als driejarige erg groot vindt ) zou hier wel plezier aan beleven.






De oude tafeltent was foetsie...



...dus een nieuwe gepland.



Toen....gebruikte ik een rest gordijnstof..



Nu : lakens die op zolder lagen te wachten op hergebruik (van voor de dekbedperiode)






Ik moest nog zoeken naar een tekening van een boom....een bloem...enz...(want tekenen kan ik absoluut niet). Uren googelen leverde bitter weinig op.



Gelukkig bracht Ikea redding met een stof met boomprint.






Daarnaast maakte ik wat vilten figuurtjes voor een vensterbank...een vlinder...

Geen opmerkingen: